Beste ouders/verzorgers,
De komende drie dagen wordt het tropisch warm. Wij krijgen vragen van ouders hierover. Dit is hoe wij ermee omgaan:
- We spelen in de ochtend langer buiten en in de middag spelen we in de schaduw buiten of binnen in het gebouw.
- We laten kinderen regelmatig water drinken. Geef uw kind een bidon of drinkfles mee.
- De optredens tijdens het Vaartfeest a.s. donderdag zijn niet op het schoolplein maar in de grote gymzaal. Kom gezellig kijken om 12.45 uur!
- Vrijdagochtend houden we waterfeest:
Groep 1 t/m 3 speelt met water bij klas.
Groep 4 t/m 8 houdt waterpret op het schoolplein. De brandweer komt! Geef uw kind badkleding, droge kleding en een handdoek mee. Kinderen die niet nat willen worden mogen iets anders doen.
- Het optreden van de groep 8 musical voor alle kinderen van de school verplaatsen we van vrijdag naar a.s. maandag.
De schooltijden blijven de komende dagen hetzelfde.
Vriendelijke groet,
De directie


